Numerzadania |
Liczbapunktów |
Cel zadania |
1a. 1b. 1c. 1d. 1e. |
1 1 1 1 1 |
Sprawdzenie rozumienia tekstu. |
2. |
4 |
Sprawdzenie umiejętności rozpoznawania w tekście rzeczowników, czasowników i przymiotników. |
3. |
3 |
Sprawdzenie umiejętności rozpoznawania w tekście zadań oznajmujących, pytających, rozkazujących. |
4. |
2 |
Sprawdzenie umiejętności rozwijania zdań. |
5. |
3 |
Sprawdzenie umiejętności tworzenia liczby pojedynczej i mnogiej rzeczowników i czasowników. |
6. |
3 |
Sprawdzenie umiejętności porządkowania wyrazów w kolejności alfabetycznej. |
7. |
4 |
Sprawdzenie pisowni wyrazów z ó – u, ż – rz, h – ch. |
8. |
6 |
Sprawdzenie umiejętności układania zdań na podany temat. |
9. |
8 |
Sprawdzenie umiejętności dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia w zakresie 25. |
10. |
4 |
Sprawdzenie umiejętności mnożenia i dzielenia liczb w zakresie 25. |
11. |
3 |
Sprawdzenie umiejętności obliczania i porównywania wyrażeń arytmetycznych. |
12. |
4 |
Sprawdzenie umiejętności obliczania wartości wyrażeń zgodnie z kolejnością wykonywania działań. |
13. |
3 |
Sprawdzenie umiejętności rozwiązywania zadań na porównywanie ilorazowe. |
14 A.
14 B. |
2
2
|
Sprawdzenie umiejętności rozwiązywania zadań prostych. Sprawdzenie umiejętności rozwiązywania zadań na porównywanie różnicowe. |
15. |
2 |
Sprawdzenie znajomości pór roku. |
16. |
3 |
Sprawdzenie wiadomości dotyczących budowy rośliny. |
17. |
4 |
Sprawdzenie wiadomości dotyczących jadalnej części rośliny. |
Razem |
65 |
|
Proponowana punktacja:
65 – 56 pkt. – I poziom
55 – 46 pkt. – II poziom
45 – 36 pkt. – III poziom
35 – 22 pkt. – IV poziom
21 – 0 pkt. - V poziom
Opracowały: mgr Beata Nitkiewicz, mgr Irena Rostkowska –
nauczycielki nauczania zintegrowanego
Szkoły Podstawowej w Wiźnie.